Direktlänk till inlägg 3 april 2013

Sjuk.........

Av thisisusandourworld - 3 april 2013 13:16

Sry att ja int ha blogga på länge..............Men e sjuk så ja ha int ork å gö så mkt...............

Men ja ska ändå berätta va ja gjord på påsklove............... på freda va ja me två vänner ut å gå på isen... sen for vi på datorn på omegle   sen åt vi......... sen tro ja att ja for hem nångång kl 12 på natten.......... nästa da va me en uta mina vänner ti någo hus :)..... typ övergivet på vintern.... å på söndan ble ja sjuk å de e ja ännu............ :'(

 

//FIA..................... :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av thisisusandourworld - 30 november 2013 22:31


Ja blogga just nu hos Ceci :P Hon håller ba på å kikkar me sin stora kärlek :P :3 Och vi så just på The Grudge :3  Ceci e int en så social människa ibland:P  sååå jåååå...................  random bild på mejj å ceci :P :D :3 typ förra året :P ...

Av thisisusandourworld - 26 november 2013 18:09

Ha int blogga på länge p.g.a skolan och sånt ja ha int så mycket tid, för jag far hemmifrån 06.45 och kommer hem kl. 17.00 å då ska ja börja me läxor :(...............  Och på lörda så ja på 1D Day, ja så allt!!! :P :D Och i skolan ha vi snart dans...

Av thisisusandourworld - 17 september 2013 16:32

Ha just kommit hem från skolan :) De e hemskt att man får så mkt läxor :( Ja ha ju också börjat högstade nu :) min klass e ok :) vi e 24 st och av 24 så e 8 flickor... Och snart e de oktober!!!! De betyder att min favorit serie börja!!!!! Den he...

Av thisisusandourworld - 26 augusti 2013 20:12

Ha inga blogga nu nä skolan ha börjat.. :( Men ska försöka och vara mer aktiv nu :) PÅ FREDAG SKA JAG OCH WILLU FA O SI PÅ 1D THIS IS US!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ska bli så coolt!!! ha sitt fram imot de i veckor!!!!!!!!  Och Bse e ba bäs...

Av thisisusandourworld - 31 juli 2013 14:01

Ha int blogga fö ja ha haft fullt up me o renovera mitt rum :D Å sen ha ja vari hos mommo o mofa.... :) Ja ska snart säkert träffa ceci :) ha int sett henne 1 1/2 vecka.... Och i da va ja i stan å fick nya skor :D De e min hund Hugo :D ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

vem är din favorit i one direction?
 Niall Horan
 Louis Tomlinson
 Zayn Malik
 Liam Payne
 Harry Styles

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards